wtorek, 3 października 2017

Co jest modne tej jesieni?

Hej hej! Rozpoczął się już kolejny miesiąc jesieni, mianowicie październik. W związku z tym większość z nas wybiera się na zakupy, aby uzupełnić swoją garderobę w ciepłe swetry, spodnie, kurtki, buty... Części garderoby można wymieniać wiele, ale nie chcę się za bardzo rozpisywać. :) 

W dzisiejszym poście chciałabym wam przedstawić kilka najgorętszych trendów na jesień.

1. Motyw kwiatowy.
Choć mi bardziej kojarzy się to z wiosną to jednak motyw kwiatowy stał się bardzo modny wśród kobiet i każda chętnie go nosi. Ukazuje się zarówno w eleganckich stylizacjach jak również w stylizacjach codziennych. Moim zdaniem wygląda bardzo szykownie.
Spodnie: H&M


Sukienka: Yups

Trzewiki: H&M


Bluza: Cropp


2. Welur/aksamit
Materiał, który ja osobiście pokochałam. Głównie za to, że jest bardzo miękki i przyjemny w dotyku oraz fajnie się błyszczy w świetle. Wykonane z tego materiału ubrania są bardzo wygodne, lekkie no i takie jesienne.
Sukienka: H&M


Botki: Sinsay
Kurtka: Cropp

Torebka: House




3. Sztruks
Modny w latach 90, a teraz znów powrócił do łask. Kto by się tego spodziewał ;). Osobiście nie przepadam za spodniami wykonanymi z tego materiału (być może dlatego, że gdy byłam młodsza to miałam takie spodnie, których nienawidziłam nosić), kurtki przemawiają do mnie bardziej. 
Kurtka: H&M


4. Krata
Jeżeli chodzi o kratę, to jestem bardzo zadowolona, że w tym sezonie dobrze się nosi. Uwielbiam nosić koszule w kratę, szaliki, spódnice. Na jesień idealne :)
Koszula: Zara

Spódnica: Zara

Koszula: House

Szal: Sinsay


5. Czerwień
Choć pisałam o niej we wcześniejszym poście, to w tym jednak nie mogło jej zabraknąć. Ciepły jesienny kolor, który podbił serca wszystkich Polek.



Bluza: Yups

Spodnie: Zara

Sweter: Zara

Płaszcz: Zara

A wam który trend najbardziej przypadł do gustu?

Instagram: morello_cherry4


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz