niedziela, 19 listopada 2017

Niedzielna stylizacja + sposób na koszulę



W tym poście chciałabym wam pokazać moją dzisiejszą stylizację, w której kluczową rolę odgrywa koszula. Przyznam, że niechętnie w niej chodziłam, długo wisiała samotnie w szafie. Do dnia, gdy zauważyłam, że ostatnio Instagram obległy zdjęcia blogerek, które zakładały koszule w dość nietypowy sposób. Tak i ja to zrobiłam. Powiem szczerze, że taki styl nawet mi się spodobał. 
Wystarczy, że nie zapniemy do końca guzików, schowamy kołnierz i opuścimy ją na ramiona. 
Do koszuli dobrałam dżinsowe spodnie z obniżonym krokiem, moje ulubione cekinowe szpilki oraz naszyjnik z kamyczkami. Efekt jest rewelacyjny!
Same zobaczcie. 




Koszula: H&M
Spodnie: Funk 'n' Soul
Buty: Catwalk
Naszyjnik: New Yorker



2 komentarze:

  1. Koszula strasznie Cię poszerzyła, botki skróciły nogi, nic do siebie nie pasuje :/ Jestem na nie

    OdpowiedzUsuń